Dolphin Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Jag är på uppdraget, Cesar Vialpendo, där man ska hoppa med en bil. Jag har provat med att trycka på hoppknappen (2) och sedan pilen som visas i cirkeln. Jag har tryckt på knapparna samtidigt, men inget fungerar. Därför undrar jag om någon kan beskriva hur man gör exakt? Edit: Jag spelar spelet på PC. Redigerat 5 Januari 2008 av Red
Moviemaker Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Ok, man ska INTE använda pilarna! Mitt tips: innan racet, känn dig fram vilka som man hoppar åt sidan med och bakåt och så! Testa så tror jag du klarar uppdraget.
Dolphin Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Skriv inga fler inlägg. Jag har hittat svaret på engelskt GTA-forum, så här gör man: För er som kanske undrar hur man klarar uppdraget Cesar Vialpando där man ska hoppa med bilen, så ska jag berätta. När utmaningen drar i gång så gör ni så här: 1. När en pil är i mitten av cirkeln så trycker ni på hoppknappen (2) samtidigts som ni trycker på: 8 = Om pilen pekar framåt. 2 = Om pilen pekar nedåt. 4 = Om pilen pekar vänster. 6 = Om pilen pekar höger. Ni kan inte trycka på siffrorna över bokstäverna, utan ni måste trycka på siffrorna under numlock-knappen. Om en pil pekar nedåt och sedan halvt vänster så måste båda siffrorna tryckas ner samtidigt. Redigerat 5 Januari 2008 av Red
Moviemaker Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Jaså? Jag kunde använda dom andra siffrorna som sitter över bokstäverna. :blink:
Rekommendera inlägg