Mac91 Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Hur gör man så att hissen går ner i 5 gymet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Går ner? Du ställer väl dig på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 den är inte nere så jag kan inte åka upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Du ska hitta en annan väg isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 du måste typ komma till pastoria city eller nåt innan du kan möta femte gymledaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Innan du kan möta femte gymmet så ska du gå till Pastoria City, brevid The Great Marsh står en från Team Galactic. Prata med honom och han kommer springa iväg, följ efter honom och prata med honom tills du möter honom. Sen kommer Cynthia, sen tror jag du kan klura ut resten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 ok, tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 jag har en fråga till. Var finns fossilen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Fossilen finns i Underground(underjorden). där kan du komma ner med hjälp av grävar prylarna, glömt vad de heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Fossilen finns i Underground(underjorden). där kan du komma ner med hjälp av grävar prylarna, glömt vad de heter.Grävargrejerna heter Explorer Kit, man måste vara utomhus och aktivera för att komma ner till Underjorden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg