windahl Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 tjena, när jag har slitit klart med min sandbox-bana så vill jag bestämma var man börjar när man startar den i spelet. Hur ska jag göra för att lyckas med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 sandbox2, då menar du till crysis va? om du gör så kan du alltid gå in på: Crymod Var gärna snäll att skriva lite bättre rubriker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
windahl Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 ok, det är crysis. jag ska tänka på rubrikerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 jag har också det problemet, är klar med min map, har gjort en scen i starten fast gubben hamnar lite varsomhelst då, hjälp.. hitta inte på crymod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Så man kan göra sina egna banor i Crysis? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Kan man väll på alla spel, nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Har skaffat crysis själv, men har inte testat sandbox2 än. Kan någon förklara vad exakt man gör med det? Gör man egna banor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Har skaffat crysis själv, men har inte testat sandbox2 än. Kan någon förklara vad exakt man gör med det? Gör man egna banor eller?Antingen gör du en egen bana, eller så redigerar du en som finns, eller så springer du bara omkring och leker.http://konakona.nbtxathcx.net/sb2/index.php http://doc.crymod.com/frames.html?frmname=...file=index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 jag har byggt en map klart, gjort en story till den, och allt, fast mina NPC:s (AI:s) reagerar inte, dom bara står helt stilla, och jag har fixat surface texture, och jag har fixat Export to Engine, fast dom står endå bara som fån och gör ingetting... hade samma problem tidigare fast när jag Exporta fick dom liv i sig, hur f*n fixar jag det.? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 har hittat lösningen. I objects tabben tryck Entity. Sen öppnas du mappen Others och sen fjärde längst ner finns Spawn point, den sättar du bara ut på stället du vill spawna. Då var det klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.