Dezen Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Jaja.. Bry dig inte om gemenskapen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Jag litar inte tillräckligt på dig för att låna en näsduk. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Nahe :( Då får du inte känna doften av min hemmagjorda syra ¨/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Det är oftast konsoller man syftar på när det gäller fanboys, inte gratis onlinespel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Det är oftast konsoller man syftar på när det gäller fanboys, inte gratis onlinespel... Du pajade precis stämningen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Det är oftast konsoller man syftar på när det gäller fanboys, inte gratis onlinespel...Det finns fanboys överallt. Inte bara konsoller, lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Jo, det vet jag mycket väl om, men en fanboy är oftast en som bara håller vid det han/hon själv äger (t.ex. en konsol). Som om jag skulle säga att PS3 är bäst men sedan vägra lyssna på vad någon annan skulle sagt om 360 elelr Wii. Inte riktigt samma sak med RS så det inte finns något annat spel som är så värst likt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 RSfanboys klankar ofta ner på Tibia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Det finns också irriterande AMD VS INTEL + ATI VS Nvidia FANBOYS, dem har spridit sig ganska mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 De - vi Dem - oss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 TJA OOIE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 TJA NF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg