Hoppa till innehåll

Modthesims2.com


plumiy

Rekommendera inlägg

Lyssna noga nu, du går in på The Sims 2 mappen och sen går du in på mappen som heter downloads och om du inte hittar den så gör du helt enkelt en ny mapp sen döper du den Downloads. Sen när du laddat ner saken kommer det ju upp en ruta och där finns det några små ikoner då kopierar du dom och sätter in dom i Downloads mappen.

 

Sorry om jag inte gav nån ytterligare info men kan inte skriva ner mer du får helt enkelt söka lite info på sidan, fick själv lära mig det här av min syrra och jag kommer inte ihåg vilket mer än så här.

 

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du laddar ner filen och lägger den nånstans på dayorn. Sen behöver du säkert extracta den och om du använder winrar så bara högerklickar du på filen och tar extract files och väljer downloads mappen och sen ska det funka. Det kan vara så att du även behöver en mesh.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå istället upp på Thesims2.com där kan man ladda ner grejjerna lagligt o gratis o sen e de bara att installera dem automatisk. :)

Modthesims2.com är också lagligt men på TheSims2.com kanske man inte får lika många buggs med på sakerna man laddar ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...