Franke Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Hej! jag undrar vilket av sluten i Splinter Cell: Double agent som är det "rätta", d.v.s. det som Conviction bygger på? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ryu-hayabusa Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 det spelar absolut ingen roll det slutar ändå likadant (altså conviction) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Franke Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Ja förstår inte riktigt vad du menar, min fråga kanske var lite otydlig. Conviction kan väl knappast bygga på alla slut i Double Agent? Dör Lambert? Blir Sam efterlyst? Skulle vara kul att kunna spela igenom det med det rätta slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ryu-hayabusa Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 (redigerat) ok om jag ska säga vilket jag tror det är så är det när man gör saker så laglydigt som möjligt. men man måste ändå göra några dåliga saker och då blir man jagad och så börjar conviction. Redigerat 10 Januari 2008 av ryu-hayabusa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jo, det kom ju ett S.W.A.T. Team i slutet av Double Agent sen kanske Sam åkte i fängelse. Jag tror han gjorde det i alla fall. Sen kanske man ska rymma och slå poliser och sånt, hehe. :rolleyes: Tror inte et är så men det är säkert nåt åt det hållet. Man är ju iallafall olaglig på Conviction. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Franke Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Jag har för mig att jag läste någonstans att Sam i början av conviction går med i Third Echelon igen för att hjälpa Grimsdottir med någonting, men han märker att Third Echelon har förändrats, och att hotet kommer inifrån, så han tar lagen i egna händer och blir därför efterlyst. Kanske är det enda sättet att ta reda på det rätta slutet att spela essentials. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.