Toxin Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 :) Jag gillar alla vapen. Har typ ingen favorit. ;) ;) Men jag vill iaf. veta vad ni tycker :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 halos orginal B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Har inte heller några favorit vapen gillar dom flesta vapnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nitis Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 blandningen av bazooka och lasersvärd med flyg äver hela banan glitchen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
noob Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 2 nedler och energy sword!! Det är nice! bazokan äger med men ett favvo-vapen är ju ändå energy sword! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 snipern är bäst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Nävarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 snipern är bäst :D Aarrghh. Hatar snipers. :pinch: Assault Rifle är ju klart skönast, och Energy Sword. Och så plasmagranater, förstås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulliboy Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 det bästa vapnet är ju helt klart Sniper rifle. den e ju helt underbar... XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kerex Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 gillar alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 battle rifle (stavning?) elr covenant carbine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 batle rifel och nedler gilar jag mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg