Toxin Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Tycker ni att Halo spelen är bra? jag har bara Halo 1 och Halo 2 Så jag kan inte säga något om Halo 3.. Men dom 2 första är iaf. ganska bra. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluschk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Halo serien äger helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Japp.. men synd att den bara om till xbox 360 och xbox =( Nu kommer jag aldrig kunna få spela den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 köp ett 360 då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Ja dom är bra, varför ens fråga? Du kan ju bara kolla alla spel tidningar... alla spelen fick typ 10/10 av alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxin Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 :P Billigare att fråga :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Dom är grymmt bra, spec 2an^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 har bara 1:an men det tycker jag äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Har Halo 2 och 3. Dom är bra. Men har dock inte klarat ut Halo 2 än...Blir väl att göra det snart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 1an har bäst Singleplayer, 3an har bäst Multiplayer. Men 2an är bra den också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonva Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Ja, dom e bra men blev lite besviken på 3:an <_< det blev tråkigt efter typ 1 timme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulliboy Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 asså, jag tycker alla halo spelen är roliga.. halo 1 och 3 har ju de roligaste kampanjerna, medans halo 2 är ett mellanting, men ack så roligt :D.. jag tyckte inte om halo 3 i början, man jag tyckte det blev roligare destå bättre jag blev... så nu tycker jag det e skitkul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg