Sidney Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Finns det nån webläsare på Wii så man kan gå in på vanliga internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 JA!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 om du itne har dnew så ladda ner den i wii shop channel. kostar nog 500 poäng eller nått då men ändå.vanlig webläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 om du itne har dnew så ladda ner den i wii shop channel. kostar nog 500 poäng eller nått då men ändå.vanlig webläsare. Sämre än vanlig webläsare :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Måste man betala med Wii Points Card för att ladda ner Internet på Wii:et? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Måste man betala med Wii Points Card för att ladda ner Internet på Wii:et? Ja det måste man ( tror jag ) Men inte om man laddade ner det i sommras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Man kan använda kreditkort :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Så jag måste köpa en Wii Points Card för 300 (eller var det 500..?) för att kunna ladda ner Internet på Wii:et? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 (redigerat) Japp.... Men finns det för 500p ? jag har för mig att det bara finns 2000p... Redigerat 8 Januari 2008 av TheKingOfEvil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Jag mena hur mycket det kosta xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Va? Det var gratis för mej :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Va? Det var gratis för mej :wacko: beror på när du gjorde det. Om man gjorde innan en viss tid var det gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.