Karokikiri Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Skrivet 7 Januari 2008 Asså jag evte ej om de är rätt ämne eller så men jag undrar om nångån kan säga ett bra brännings pogram ch säga hur man gör-.... har fått en bränanre nämlgen, så ja undrar.....adda min msn! [email protected] om ni vet nåt! :) eller svara här... Citera
Gäst 48893 Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Skrivet 7 Januari 2008 Snapfiles har rätt många gratisprogram. http://www.snapfiles.com/Freeware/gmm/fwcdburn.html Citera
neVah Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Skrivet 7 Januari 2008 Nero är helt klart det bästa. download.com Citera
Gäst Aso100 Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Skrivet 8 Januari 2008 alcohol 120% är ännu bättre än nero fast det ska vara 120% inte 25 eller nåt annat jämförningen är att dem är precis samma fast nero bränner inte eller gör kopia av orginala cd allså typ som gta orginal cd men det gör alcohol 120% Citera
Gäst nissling Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Skrivet 9 Januari 2008 Okej då, jag tror dig för den här gången. Jag använder endast Nero Star Smart eftersom jag bränner Mega CD, Saturn och Dreamcast spel men den funkar bra med dvd-skivor mm. Citera
Karokikiri Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 13 Januari 2008 skall testa bränna snart :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.