Wendos Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Har det hänt någon här också?, idag när jag skulle spela MASATOG (förkortning) så upptäckte jag att all min data var...BORTA :( , bara undra: Har det hänt för någon här också eller vet någon här vad som kan ha hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Det har hänt mig med Mario Strikers, fick inte tillbaka, så du får nog börja om. )= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Ok, vet du vad som skulle kunna ha hänt?, så man kan undvika det nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Antagligen något fel på Wii-minnet... Har du internet? Om du har den ofta på Standby (lampan gul) kan det vara boven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Jag har inte så jag kan surfa på Wii, men jag kan spela Online mot andra. Min Wii har lampan gul när den stängs av, ja. Vem är boven :blink: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 tror man ska hålla in knappen så blir det röd lampa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 9 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Ok, men vem är boven :huh: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Jag! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 9 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Det där är så j#vla tråkigt <_< . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Okej, sorry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 9 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 (redigerat) OFFTOPIC: Hur kör man över Wi-Fi på "MASATOG (Förkortning)". Redigerat 9 Januari 2008 av Wendos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Det borde väl finnas nån knapp eller nåt på huvudmenyn som typ heter Online eller Wi-Fi eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.