Hoppa till innehåll

Wii..

Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Har länge velat haft ett tv spel men inte haft pengar men har sparat ihop lite nu, så funderar på att köpa wii för det är billigast, men dom värkar också dåligast, Alla säger att Wii har typ jätte dålig grafik, och nintendo värkar inte ha några action eller så mkt bil spel =S men värkar kul att spela tennis och sånna spel så man får använda armen också, tycker ni ja ska köpa wii? lr borde ja spara lite mer pengar till xbox 360??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här tycker jag. Jag har ett Wii, och jag gillar när man rör sig samtidigt som man har kul. Okej det ger väl inte världens bästa träning att t.e.x slå en boll med en Wii remote. Jag gillar Wii för att man känner sig som om man kör en bil i t.e.x Need For Speed. Fast ibland kan jag tycka att det är skönt att använda en vanlig kontroll. Jag köpte Wii nästan endast för Wii sports jag tänkte nästan inte på nåt annat än wii sports. Om jag skulle tänka på alla spel o.s.v skulle jag ha köpt 360 men du bestämmer själv vad du vill ha!! :) :) :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst dans92

Har länge velat haft ett tv spel men inte haft pengar men har sparat ihop lite nu, så funderar på att köpa wii för det är billigast, men dom värkar också dåligast, Alla säger att Wii har typ jätte dålig grafik, och nintendo värkar inte ha några action eller så mkt bil spel =S men värkar kul att spela tennis och sånna spel så man får använda armen också, tycker ni ja ska köpa wii? lr borde ja spara lite mer pengar till xbox 360??

Men om du ska få ut det mesta av xbox 360 så måste du ha en HD- TV... Till wii så spelar det ingen roll.. Så om du inte har en hd tv så är det nog bäst med ett wii ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...