Gäst Youx Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Har länge velat haft ett tv spel men inte haft pengar men har sparat ihop lite nu, så funderar på att köpa wii för det är billigast, men dom värkar också dåligast, Alla säger att Wii har typ jätte dålig grafik, och nintendo värkar inte ha några action eller så mkt bil spel =S men värkar kul att spela tennis och sånna spel så man får använda armen också, tycker ni ja ska köpa wii? lr borde ja spara lite mer pengar till xbox 360?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Wii grafik är inte urdålig, men det är inte lika bra grafik som på PS3 eller 360, skulle köpt Wii om jag var du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Wii grafik är inte urdålig, men det är inte lika bra grafik som på PS3 eller 360, skulle köpt Wii om jag var du. Det säger du brara för att du har det. Gör som du tycker. Så stor pris skillnad är det ju faktist inte. Ta konsollen med de spelen du gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Wii har faktisik Action spel som Metriod prime 3, Resident evil 4 osv. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Så här tycker jag. Jag har ett Wii, och jag gillar när man rör sig samtidigt som man har kul. Okej det ger väl inte världens bästa träning att t.e.x slå en boll med en Wii remote. Jag gillar Wii för att man känner sig som om man kör en bil i t.e.x Need For Speed. Fast ibland kan jag tycka att det är skönt att använda en vanlig kontroll. Jag köpte Wii nästan endast för Wii sports jag tänkte nästan inte på nåt annat än wii sports. Om jag skulle tänka på alla spel o.s.v skulle jag ha köpt 360 men du bestämmer själv vad du vill ha!! :) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Wii är ganska kul, men det kanske är lite dålig grafik. Det som är bra är väl att Wii Sports följer med, gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Att säga att Wii har dålig grafik är en överdrift. Att säga att Ps3 och Xbox360 har bättre prestandard är sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 okej då sparar ja lite mer pengar till ett 360 istället :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Gör som du vill! Om du inte har en HDTV så är det ingen alls idé att köpa 360... Fast om du har En gammal tv, så köp wii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 En nackdel med 360 är att den får många fel typ som RRoD hela tiden typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Och den låter mycket oxå.. Men som sagt.. Tv utan HD = Wii HDTV = Xbox 360 HDTV + Wii = Usch! Tv utan HD + Xbox 360 = Inte så bra.. Tv utan HD + Wii = :cool: HDTV + Xbox 360 = :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dans92 Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Har länge velat haft ett tv spel men inte haft pengar men har sparat ihop lite nu, så funderar på att köpa wii för det är billigast, men dom värkar också dåligast, Alla säger att Wii har typ jätte dålig grafik, och nintendo värkar inte ha några action eller så mkt bil spel =S men värkar kul att spela tennis och sånna spel så man får använda armen också, tycker ni ja ska köpa wii? lr borde ja spara lite mer pengar till xbox 360??Men om du ska få ut det mesta av xbox 360 så måste du ha en HD- TV... Till wii så spelar det ingen roll.. Så om du inte har en hd tv så är det nog bäst med ett wii ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.