Svampen2 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 jag har pokemon gul, fire red och emeral B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Jag har pokemon röd det första och sen har jag dimond till DS xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jigsaw Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Jag har: Gameboy: Blå, Crystal, Silver, Ruby Gamecube: Pokemon XD gale of darkness, Colosseum och Pokemon channel. DS: Platinum, Explorer of sky Wii: Battle Revolution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 gul silver sapphire naranja fire red platinum soul silver heart gold explorers of sky explorers of time (lr darkness :huh:) och en massa på datorn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 silver ruby sapphire fast funkar inte emerald mysterydungeon blue recuse team diamond pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Har: Röd, Crystal, Fire Red Har haft: Blå, Gul, Guld, Silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Gameboy Color: Röd, gul, crystal, TCG, pinball GBA: Fire Red, emerald, PMD Red rescue team DS: Pearl GC: Pokemon channel Wii: PBR, Pokemon rumble (japanskt och eu), PMD adventure squads. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Silver firered emerald mystery dungeon red (osäker på om namnet är rätt) Diamond Platinium Ranger Heartgold Har för mig att det är det var alla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonQueen Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Jag har: Mystery Dungeon Explorers of Time Mystery Dungeon Explorers of Darkness Mystery Dungeon Blue Rescue Team Ranger Shadows of Almia Pearl Diamond SoulSilver Heartgold Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 guld silver red blue green yellow (japansk) TCG saphire emerald pearl SS och explorers of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Alla utom Green och några spin-off spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Red, Yellow, Silver, Gold, Crystal, Ruby, Emerald, japanskt pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg