Darkdevil Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Gold, Ruby och Leafgreen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Kan någon här rekommendera ett hyffsat nytt och bra Pokémon spel då jag bara har Ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Kan någon här rekommendera ett hyffsat nytt och bra Pokémon spel då jag bara har Ruby.Om du vill ha ett spin-off spel kan jag säga att alla spel i Mystery Dungeon serien är roliga. Annars är SoulSilver/HeartGold ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Om du vill ha ett spin-off spel kan jag säga att alla spel i Mystery Dungeon serien är roliga. Annars är SoulSilver/HeartGold ganska bra.Naej det ska vara classic stilen all the way, ska söka upp SoulSilver och HeartGold, tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Om du vill ha ett spin-off spel kan jag säga att alla spel i Mystery Dungeon serien är roliga. Annars är SoulSilver/HeartGold ganska bra.HeartGold/SoulSilver är ju bra! Det har ju två värdar ! B) Jag har heartgold och platinum.Ganska lite om man ska jämföra med er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg