Pelleelle Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 en annan nackdel är att man får exp av bossarna(om man nu kan kalla de för nackdel, kanske om man vill göra en low level utmaning?) och att spelet är väldigt level krävande(motståndarna är mycket svåra om du har låg level) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Motståndarna blir ju bättre samtidigt som du blir det. Slutändan är du t.o.m. bättre än de. Jag har en sparning där jag kommit till level 90 och där tål inga fiender mer än 3 slag med Oblivion, bara bossarna tål mer. Desutom får man en massa exp. T.ex. Large bodies, fat bandits och defenders tål alla 2 slag men de får man 240 exp för var vilket är ganska mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Finns ingen anledning att inte skaffa KH 1. Det är ett perfekt spel som man måste köra innan man dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Köp ettan för att fatta handlingen i tvåan bättre ;P Ettan är bra, men jag gillar spelkänslan i tvåan mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 men 2an e enkel, ja får kanppt en utmaning på proud :o ja klarade sephy på proud lätt :o i ettan e de MYCKE svårare =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Ja, det håller jag verkligen med om. Men när man styr Sora och slåss med honom så känns det mycket bättre än i 1:an =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg