Objektet Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 När jag sak logga in står det patch requried och då när jag trycker på restart så börjar patchen ladda sen står det : The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml" could not be renamed to "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.Trash". (ConflictManager::ResolveConflicts/3) To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. Men jag tstar och repaira men det blir samma fel Snälla hjälp mig! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Installera om spelet. Borde hjälpa, kolla så det inte är repor på skivorna. Du kan ladda ner det lagligt på Blizzards hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Som sagt avinstalera, liuten frga bara, har du mixtrat med filer i wowmapen? oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Objektet Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Nu kan man låsa jag har ju vista så jag måste köra "kör som administratör" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg