Hoonigan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 på updraget mad dogg ska man rädda madd dogg de vet jag men när jag ska springa till bilen med lådorna kan man inte springa cj står helt still vart jag en trycker så madd dogg DÖR! PS:jag har sa till xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA1997 Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Fel på cd'n!! Gå til afären och byt det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 på updraget mad dogg ska man rädda madd dogg de vet jag men när jag ska springa till bilen med lådorna kan man inte springa cj står helt still vart jag en trycker så madd dogg DÖR! PS:jag har sa till xbox Har du fuskat någon gång? Har för mig att det kunde bli problem med just det uppdraget då. Fast det var dock så att han hoppade från taket fortare än vanligt. Har aldrig hört om att kontrollen inte skulle fungera. Hur funkar kontrollen annars? Det kanske är något fel på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 nää kontrollen funkar perfekt jag har cippat xbox så det är min kompis cd +den är bränd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 nää kontrollen funkar perfekt jag har cippat xbox så det är min kompis cd +den är bränd Kan bero på att den är bränd. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 (redigerat) nää kontrollen funkar perfekt jag har cippat xbox så det är min kompis cd +den är bränd Jaha, men då får du skylla dig själv. Då behöver vi inte skriva mer i tråden. Redigerat 11 Januari 2008 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg