Wendos Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Skrivet 10 Januari 2008 Tjena, ska kanske köpa PS3 och undrar om det är värt att köpa? Vilka spela ska man ha?, om jag skulle köpa det är Ratchet And Clank Tools Of Detrouction och Motorstorm självklara, men vilka spel kommer?, spelar inte "First Shooter"-spel. Citera
Jote Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Skrivet 10 Januari 2008 Jag tycker det är värt att köpa, och om du vill ha bra spel så tkr jag du ska testa Assasin's Creed, FIFA 08 har även hört att Skate är bra (har inte testat så kan inte garantera.) Citera
Wendos Skrivet 11 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Januari 2008 Vad är "Assasin's Creed" för något slags spel? Citera
Jote Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Skrivet 11 Januari 2008 Assassin's Creed är ett spel som utspelas 1100-talet, du är en lönnmördare elr hur det nu stavas x'D Man ska göra uppdrag i olika städer osv. Läs lite på wikipedia är inte så jätte säker! Citera
Wendos Skrivet 11 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Januari 2008 Jag lirar inte såna spel :( . Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.