Snorlax13 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 innan dead mountain i den andra staden (kommer inte ihåg vad den heter) så finns det rte såna onda varelser som bara uplivas när man slår dom.Hur ska jag göra för att komma vidare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 om det är när man är varg så ska man först slå utt en varelse sen ska man hålla in b-knappen så en cirkel kommer fram och varelserna glöder sen släpper du b-knappen lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 11 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jag ska prova det, tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag ska prova det, tacksenare i spelet möter man såna som dom men man är människa då ska man göra snurr attacken. om dom e tre så kan man döda en först sen två på samma gång :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 om det är när man är varg så ska man först slå utt en varelse sen ska man hålla in b-knappen så en cirkel kommer fram och varelserna glöder sen släpper du b-knappen lycka tilldu menar wii versionen va? han kanske har gamecube versionen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 vad äre för skillnad ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 tja, andra kontroller och spelet är spelelvänt(link är högerhänt i wii versionen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 (redigerat) tja, andra kontroller och spelet är spelelvänt(link är högerhänt i wii versionen) oj jag visste inte att link var vänster hänt på gamecube :o nu vet jag ännu mer om zelda :D Redigerat 13 Januari 2008 av Link95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Link är ju bara höger hänt på wii efter som man har den spel funktionen som wii har å dom flästa i världen är ju höger hänta. å på Camecube (GC) har man ju en vanlig handkontrol då är han ju vänster hänt som vanligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 jag gick till min kompis som har GC versionen allting är ju spegelvänt jemfört med wii man blir ju galen på det ;: föressten har inte den här tråden spårat ur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) jag har wii-versonen, men nu har jag fastnat igen.Vad ska man gora i dead-mountain som hund Redigerat 23 Januari 2008 av Snorlax13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 (redigerat) jag har wii-versonen, men nu har jag fastnat igen.Vad ska man gora i dead-mountain som hunddu ska ju leta rätt på alla skalbagar och döda dom :bah: (eller vad de nu är för nåt) prata med guden som sa nåt när du klarade månstren och sen ser du var bagarna är Redigerat 24 Januari 2008 av takato Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg