Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

innan dead mountain i den andra staden (kommer inte ihåg vad den heter) så finns det rte såna onda varelser som bara uplivas när man slår dom.Hur ska jag göra för att komma vidare?

Skrivet

om det är när man är varg så ska man först slå utt en varelse sen ska man hålla in b-knappen så en cirkel kommer fram och varelserna glöder sen släpper du b-knappen lycka till

Skrivet

Jag ska prova det, tack

senare i spelet möter man såna som dom men man är människa då ska man göra snurr attacken. om dom e tre så kan man döda en först sen två på samma gång :D :rolleyes:
Skrivet

om det är när man är varg så ska man först slå utt en varelse sen ska man hålla in b-knappen så en cirkel kommer fram och varelserna glöder sen släpper du b-knappen lycka till

du menar wii versionen va? han kanske har gamecube versionen?
Skrivet (redigerat)

tja, andra kontroller och spelet är spelelvänt(link är högerhänt i wii versionen)

oj jag visste inte att link var vänster hänt på gamecube :o

nu vet jag ännu mer om zelda :D

Redigerat av Link95
Skrivet

Link är ju bara höger hänt på wii efter som man har den spel funktionen som wii har å dom flästa i världen är ju höger hänta. å på Camecube (GC) har man ju en vanlig handkontrol då är han ju vänster hänt som vanligt :D

• 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

jag har wii-versonen, men nu har jag fastnat igen.Vad ska man gora i dead-mountain som hund

du ska ju leta rätt på alla skalbagar och döda dom :bah: (eller vad de nu är för nåt) prata med guden som sa nåt när du klarade månstren och sen ser du var bagarna är Redigerat av takato
  • Skapa ny...