Snorlax13 Skrivet 25 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 men hur kommer jag till baggarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 De tre baggarna som är där är följande: Den första sitter på en vägg längst ner. Krocka i väggen för att få den att börja flyga. De andra två ... det finns en rad med stenar bredvid inte den vägen du kom ifrån, då skrattar Midna och så leder hon dig upp till nästa platå. Gå till höger och gå upp för den lilla smala stenslutningen tills hon skrattar igen. Gå sen rakt fram och hoppa ner, där är de sista två. Förklarade jag rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 27 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 tack :) ska prova imorgon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 tack :) ska prova imorgon Ok säg till om du fasnar igen! MVH Från mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 jag klarade baggarna tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 jag klarade baggarna tack för hjälpen Ok bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg