Sennie Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 (redigerat) Jag har precis skaffat Pokemon ranger, och hur pinsamt det än är så behöver jag redan hjälp :blush: När man är i Fall City och ska hitta Teresa's Skitty's, vart finns den Skittyn som hon säger: "My Skitty are so fluffily cute, they can pass for plush dolls" om? Kollat vid alla affärer... hittar ingenting. Hjälp mig? Redigerat 11 Januari 2008 av Sennie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Du ska hitta 5\6 Skittys (Kommer ej ihåg) vad jag kommer ihåg är att man behöver något field Move på en soptunna för att hitta en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sennie Skrivet 12 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Det var tydligen den sista Skittyn... Mitt problem är Skittyn INNAN Skittyn som sitter i soptunnan ^^'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Min sista hittade jag i huset högst upp i de venstra hörnet.Och man måste hitta 6 skittys. P.S snubull och machuhita(vet ej hur det stavas)har den där atacken ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg