Gäst jeppedoli Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 vart kan man köpa 2-h sword? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag tror nog att man bara kan göra ett, men jag har alldrig spelat på en p2p world, du kan inte köpa 2h sword på en f2p (free to play). Kanske bara går på p2p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 man kan visst köpa rune 2-h i f2p. man går till grand exchange. Kostar bara 47 k också. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 man kan visst köpa rune 2-h i f2p. man går till grand exchange. Kostar bara 47 k också. :D <_< Ja, men det är ju ingen affär, han menar väll sword shop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Hur vet du att han menade sword shop? Och föressten är ju Grand exchange nästan som en affär ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag menade en affär. Finns det en affär i grand excenge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 (redigerat) Grand exchange är som ett hus där alla männsikor från hela runescape lägger in saker som de vill sälja. Därför är det som en affär där det är lätt som en plätt att hitta det man söker. Redigerat 12 Januari 2008 av Dharok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg