Svampen2 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 nån som håller med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Ibland är dem för lätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Det berår ju på vad man syftar på för lätt. Vad är det ni tycker är för lätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Vissa saker i spelen är alldeles för lätta, andra saker är lite svåraare men är ändå ganska lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Vissa saker i spelen är alldeles för lätta, andra saker är lite svåraare men är ändå ganska lätt. Vad i spelen är det som är läta då? Kan du ge något ecmepel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Menar nog själva handlingen i spelen och jag håller faktiskt med lite där. Skulle kunna vara lite klurigare saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Menar nog själva handlingen i spelen och jag håller faktiskt med lite där. Skulle kunna vara lite klurigare saker. Vad saknar du för något då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Som jag sa, saknar lite mer utmaningar, klurigheter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Själv så tycker jag det är bra. Det brukar vara lite lätt ibörjan men sen tycker jag det blir lite svårare. Det är väll svårt att komma på ider som är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Ja, med tanke på att dom är på sitt typ 15-17 spel nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 det finns ingenting på pokemon som är direkt svårt tycker jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Man fastnar ju på spelen ibland men det är bara innan man egentligen börjar leta reda på vad man ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg