pollenallergi Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Hur kommer jag till baksidan av outset island för att kunna komma till Nayrus pearl...? jag har hämtat 1000 rupies walleten.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 du bara seglar till andra sidan där ´tar du upp bomberna och skjuter från båten på den spruckna väggen, har du inte bomberna så får du dem i piratsekppet på windfall island... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 (redigerat) kan man skjuta utan kanon? Det är en stor virvel jag inte kan komma ifrån... hur gör jag? Redigerat 14 Mars 2004 av Trunks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 kan man skjuta utan kanon? Det är en stor virvel jag inte kan komma ifrån... hur gör jag? Nepp, det kan man inte utan du måste ha bomberna... När du använder dom på båten blir det en kanon som skjuter bomber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 aha ok... ska fixa det nu.. tack:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg