OhDeaR Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Skrivet 13 Januari 2008 I slutet på ocean kings temple (venne inte hur det stavas.. <_< ) jag e i sista rummet när man ska göra nåt med kartan typ, göra ett avtryck av den så den kommer in på min karta (förklarar lite dåligt men jag hoppas ni fattar -.-') Hjälp Mig Fort!! :cry:
JosJuice Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Skrivet 13 Januari 2008 När du har din karta på nedre skärmen och den andra kartan på den övre skärmen, sätt DS:en i viloläge.
Svampen2 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Skrivet 13 Januari 2008 I slutet på ocean kings temple (venne inte hur det stavas.. <_< ) jag e i sista rummet när man ska göra nåt med kartan typ, göra ett avtryck av den så den kommer in på min karta (förklarar lite dåligt men jag hoppas ni fattar -.-') Hjälp Mig Fort!! :cry: vilket spel?
Julihann Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Skrivet 14 Januari 2008 I slutet på ocean kings temple (venne inte hur det stavas.. <_< ) jag e i sista rummet när man ska göra nåt med kartan typ, göra ett avtryck av den så den kommer in på min karta (förklarar lite dåligt men jag hoppas ni fattar -.-') Hjälp Mig Fort!! :cry: vilket spel? Phantom Hourglass
Rekommendera inlägg