OhDeaR Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 I slutet på ocean kings temple (venne inte hur det stavas.. <_< ) jag e i sista rummet när man ska göra nåt med kartan typ, göra ett avtryck av den så den kommer in på min karta (förklarar lite dåligt men jag hoppas ni fattar -.-') Hjälp Mig Fort!! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 När du har din karta på nedre skärmen och den andra kartan på den övre skärmen, sätt DS:en i viloläge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 I slutet på ocean kings temple (venne inte hur det stavas.. <_< ) jag e i sista rummet när man ska göra nåt med kartan typ, göra ett avtryck av den så den kommer in på min karta (förklarar lite dåligt men jag hoppas ni fattar -.-') Hjälp Mig Fort!! :cry: vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 I slutet på ocean kings temple (venne inte hur det stavas.. <_< ) jag e i sista rummet när man ska göra nåt med kartan typ, göra ett avtryck av den så den kommer in på min karta (förklarar lite dåligt men jag hoppas ni fattar -.-') Hjälp Mig Fort!! :cry: vilket spel? Phantom Hourglass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg