Layton Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Min favorit är Bow o Light i Spirit Tracks! Den äger och den dödar fiender jättelätt. Annars repet i Phantom Hourglass så kan man komma till massa platser som man inte kunde komma till förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 (redigerat) Har varvat spelet 19 gånger och klarat sista bossen 94 gånger! :D Och mitt är lätt Ball and chain! Så nu fattar ni vad jag håller på med! LOL Redigerat 29 Juni 2011 av splut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 Har varvat spelet 19 gånger och klarat sista bossen 94 gånger! :D Och mitt är lätt Ball and chain! Så nu fattar ni vad jag håller på med! LOLBump. Och vilket spel? Hoppas du vet att det finns runt 17 Zeldaspel. ONT: Tror jag kör med piskan från Spirit Tracks. Man får lite Indiana Jones-känsla av den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg