Hoppa till innehåll

Zelda Ph


Link1
 Dela

Rekommendera inlägg

hur kommer man in i eld templet ? jag har vart vid is ön å klarat det å nu ska jag hitta den lille goronen dom säger han har sprungit in i templet hur kommer jag ditt ? jag har suttit fast i VECKOR jag är desperat hjälp snälla... hälsningar en zelda beronde typ :D xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska göra en OMKG :) Jag började spela ph hoss min kompis igår. Och jag fattar hur för jävlig den där guiden är. Ska försöka leta upp (där jag tror du sitter fast). Man måste ha lite tålamod som du kanske inte har ...

 

 

Heter goronen möjligen Astrid?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet inte namnet på goronen men det är sonen till kungen av goronena som man ska jaga jag är uppe i labyrinten å har sprängt lite här och var men kommer inte in till templet :( å jag har tålamod jag har bara försökt med det där i 2 veckor nu :P

Redigerat av Link1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det en blå dörr som är i vägen? Jag kan läsa på fel ställe men det står: call out loudly into the mic on the DS. Så prova att skricka i den eller något. :)

 

 

Nu fattar jag guiden! Man trycker på Continue Walkthrough ... längst ner i hörnet!

 

Waah, prova den är guiden. Där står det titeln Jorney to the Temple of fire längst ner. Sorry :S jag visste inte att man kunde vända blad. Säg till om du fortfrande inte förstår så letar jag mer.

 

Kom ihåg att trycka på: Continue Walktrhough om de inte är där

Redigerat av Julihann
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon möjligen hjälpa honom!? Jag är inte till någon nytta!!

 

 

 

JAg ska försöka föklara hur man andvänder guiden, spalten där det står save Astrid och sedan en pil där det står kanske fire temple ... det betyder vad det Chapter hjälper en med. Om där man sitter fast inte står på första sidan, trycker man på Continue Walkthrough, som står längst ner i hörnet. Om ingen hjälper dig mer än jag ... (Av någon anledning) kan du förklara mer vad du gjort så långt i spelet, jag har aldrig spelat det. Och det är darför jag vill att någon annan ska hjälpa. Men (om ingen hjälper) så kan du ju ändå förklara mer ... jag läser gudien ett par gånger till och ser om jag kan hitta det.

 

Har du gjort detta:

 

The temple entrance is flanked by two candle wicks. Simply blow into your DS's mic while standing next to the candle to snuff it out. Extinguish both flames this way for entry.

Redigerat av Julihann
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...