Hoppa till innehåll

Zelda Ph

Link1

Rekommendera inlägg

Kan någon möjligen hjälpa honom!? Jag är inte till någon nytta!!

JAg ska försöka föklara hur man andvänder guiden, spalten där det står save Astrid och sedan en pil där det står kanske fire temple ... det betyder vad det Chapter hjälper en med. Om där man sitter fast inte står på första sidan, trycker man på Continue Walkthrough, som står längst ner i hörnet. Om ingen hjälper dig mer än jag ... (Av någon anledning) kan du förklara mer vad du gjort så långt i spelet, jag har aldrig spelat det. Och det är darför jag vill att någon annan ska hjälpa. Men (om ingen hjälper) så kan du ju ändå förklara mer ... jag läser gudien ett par gånger till och ser om jag kan hitta det.

Har du gjort detta:

The temple entrance is flanked by two candle wicks. Simply blow into your DS's mic while standing next to the candle to snuff it out. Extinguish both flames this way for entry.

Om jag har förstått Link1 rätt så ska han inte till eldtemplet utan till ett annat tempel (som jag har glömt bort vad det heter).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JosJuice har rätt det är inte eldtemplet det har jag klarat (blåsa uttljusen gör man då xD) det är på goron ön där man ska ''leka'' med den lille goronen som är son till ledara gorgonen

Det förklarar allt, inte konstigt Julihann inte hittade! ;:

Vad heter goronen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JosJuice har rätt det är inte eldtemplet det har jag klarat (blåsa uttljusen gör man då xD) det är på goron ön där man ska ''leka'' med den lille goronen som är son till ledara gorgonen

Jaha ;:

Säg vad templet och Goronen heter, då kan det bli lättare XD lol

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Goronen hette Gorogon (om jag minns rätt) och templet hette Temple of Gorons (om jag minns rätt).

Är det efter du jagat efter honom in i templet eller är det efter du jagat in honom och när du ska hitta honom igen? Hoppas du fattade det sista (he, he suger på stavning)

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...