de bästa är zelda ocarina of time och majoras mask ;:
Favorit Zelda Spel
Zelda Collectors edition till GC
Phantom Hourglass till DS
ocarina of time och windwaker har inte spelat så många så vet inte vilka som e bra för har inget wii lr camecube längre bara xbox o data
okej
1: Ocarina of time
2: Wind waker
1: Ocarina of Time
2: Majoras Mask
3: Twilight Princess
4: Wind Waker
5: A link to the past
tyvär så vart det 5 ;:
OoT och Majoras mask helt klart :D
OOT och TP
twilight princess & ocarina of time
↗ till inläggetOOT och TP
ja dom äger :D
↗ till inläggettwilight princess & ocarina of time
jag tycker the legend of zelda twilight princess och zelda the minicap
Phantom hourglass och minnish cap :P
Ocarina of time och Majoras Mask.
Oj gud. Just nu känner jag för att bara stänga ner allting för jag brukar aldrig gilla att svara på sånna här frågor egentligen, hehe. Men jag känner att jag måste säga:
Ocarina of Time och Twilight Princess.
Jag ville gärna ha med Wind Waker där också, eftersom att dessa tre spel hör ihop storymässigt, med Ganondorf och Hero of Time (samt prinsessan Zelda själv).
Föresten, en kompis till mej har sagt att Wind Waker kommer efter Twilight Princess storymässigt. Stämmer detta?
wind vaker och twiligt princes :lol: :lol :lol
twighlight lätt
twilight :)
lätt majoras mask och ocarina of time.
twilight suger så j*vla hårt templen är så j*vla lätta att en 4-åring skulle klara dem jag blev så grovt besviken på twili grafiken suger den är bara som vanliga spel idag fast sämre i dom ocarina och majoras mask är grafiken chrarming och jävligt bra för dom åren twili är bara crap charmen med zelda spelen har försvunnit :(
och va f*n har dom gjort med ganon omg en j*vla gris i wind waker var det ok för det skulle ju va värsta snuttegull zelda spelet.
storyn i twili är grovt dålig och varför bytta ut den tuffa fen mot en j*vla prinsessa som e helt dum i huvet.
vid det här laget tror ni säkert att jag dissar alla zelda spel men det gör jag inte men twili är det sämsta spel som någonsin gjorts!