Hoppa till innehåll

The Simpsons Game

Emenie

Rekommendera inlägg

Kan någon hjälpa mig?!!

Har fastnat på bana 2 där på slutet när man är i det där rymdrummet. Har kommit ända fram till snubben i rymdskeppet så jag står på sista tefatet med Bart men jag fattar inte hur jag ska skjuta på han. Ibland blir det en sån där röd markering runt snubben i rymdskeppet men inte särskilt ofta och han har ju hunit skjuta ner mig innan oftast. Något tips på hur man skjuta osv??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon hjälpa mig?!!

Har fastnat på bana 2 där på slutet när man är i det där rymdrummet. Har kommit ända fram till snubben i rymdskeppet så jag står på sista tefatet med Bart men jag fattar inte hur jag ska skjuta på han. Ibland blir det en sån där röd markering runt snubben i rymdskeppet men inte särskilt ofta och han har ju hunit skjuta ner mig innan oftast. Något tips på hur man skjuta osv??

asså så här när du står på sista plattan ska du hoppa till honom när du är hos honom kommer han hoppa ner då hänger du bara efter och sen attakerar du honom

ps.jag har spelet och har klarat ut det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...