Emenie Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Kan någon hjälpa mig?!! Har fastnat på bana 2 där på slutet när man är i det där rymdrummet. Har kommit ända fram till snubben i rymdskeppet så jag står på sista tefatet med Bart men jag fattar inte hur jag ska skjuta på han. Ibland blir det en sån där röd markering runt snubben i rymdskeppet men inte särskilt ofta och han har ju hunit skjuta ner mig innan oftast. Något tips på hur man skjuta osv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 ok jag har klarat spelet så jag är bra på det men iallafall ska du inte skyta mobbaren (det är ju en av mobbarna) du ska gå på glaset sen kommer han ramla eller hur det nu var och då så ska du försöka döda honom (eller vad man nu ska kalla det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emenie Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Tack tack! men vadå gå på glsaet? Hur kommer jag upp på den då? Har försökt hoppa men lyckas inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lulle97 Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Kan någon hjälpa mig?!! Har fastnat på bana 2 där på slutet när man är i det där rymdrummet. Har kommit ända fram till snubben i rymdskeppet så jag står på sista tefatet med Bart men jag fattar inte hur jag ska skjuta på han. Ibland blir det en sån där röd markering runt snubben i rymdskeppet men inte särskilt ofta och han har ju hunit skjuta ner mig innan oftast. Något tips på hur man skjuta osv?? asså så här när du står på sista plattan ska du hoppa till honom när du är hos honom kommer han hoppa ner då hänger du bara efter och sen attakerar du honom ps.jag har spelet och har klarat ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.