SilentPrince Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Skrivet 14 Januari 2008 Hej alla Online nissar!! Undrar bara om det är någon annan som har problem med Achievements till Halo 3 Live... Jag har bara det problemet att jag inte vet vilken playlist man ska spela i, för att t.ex, få Two For One eller Killing Razor m.m Skulle verkligen uppskatta hjälp... Om någon vill adda mig så är min Gametag: Silent Prince94 Citera
Fruktnystan Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Skrivet 14 Januari 2008 (redigerat) För att få den achievementsen måste man spela i Lone Wolves, inget annat. Redigerat 14 Januari 2008 av Famine Citera
SilentPrince Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2008 För att få den achievementsen måste man spela i Lone Wolves, inget annat. Tack så mycket!!Vet du om det gills att gör double kill med spartan laser genom att skjuta på en bil med minst 2 pers i? Citera
Gäst Suqemi Skrivet 13 April 2008 Rapport Skrivet 13 April 2008 För att få den achievementsen måste man spela i Lone Wolves, inget annat. Tack så mycket!!Vet du om det gills att gör double kill med spartan laser genom att skjuta på en bil med minst 2 pers i? Nja, jag tror inte att det funkar.. För jag tror liksom inte att nån fiende åker bil med nån annan.. Så du måste lasra dem när dem är på mark och det ska vara minst 4 sekunder mellan båda. En gång var jag nära på att få Two For one! Jaja här är lite information om min halo 3 GamerTag: KOBRATAND Rank: Lieutant Grade 2 eller nåt sånt kommer ej ihåg hur det stavas! EXP: 92 snart 100 Skill: 16 Detta är min armor. Jag är en Spartan Head: Rouge Right shoulder: Security Left Shoulder: Security Body: Hayabusa.. Har igenkligen alla skallar och alltså hela hayabusa armorn men orkar inte ha på mej hela hayabusa armorn! Jaja adda gärna mej mitt GT är KOBRATAND Citera
Fruktnystan Skrivet 14 April 2008 Rapport Skrivet 14 April 2008 För att få den achievementsen måste man spela i Lone Wolves, inget annat. Tack så mycket!! Vet du om det gills att gör double kill med spartan laser genom att skjuta på en bil med minst 2 pers i? Nja, jag tror inte att det funkar.. För jag tror liksom inte att nån fiende åker bil med nån annan.. Så du måste lasra dem när dem är på mark och det ska vara minst 4 sekunder mellan båda. En gång var jag nära på att få Two For one! Jaja här är lite information om min halo 3 GamerTag: KOBRATAND Rank: Lieutant Grade 2 eller nåt sånt kommer ej ihåg hur det stavas! EXP: 92 snart 100 Skill: 16 Detta är min armor. Jag är en Spartan Head: Rouge Right shoulder: Security Left Shoulder: Security Body: Hayabusa.. Har igenkligen alla skallar och alltså hela hayabusa armorn men orkar inte ha på mej hela hayabusa armorn! Jaja adda gärna mej mitt GT är KOBRATAND Högst 4 sek mellan killsen, inte minst. Citera
ggdover Skrivet 14 April 2008 Rapport Skrivet 14 April 2008 Det står på achaivmenten (vet inte hur det stavas) något liknande typ (fast på engelska). få double kill med spartan laser på en rankad alla mot alla playlist. Om du kollar i genom listan kommer du få se att lone wolf e den enda rankade alla mot alla playlisten Citera
xSaaamii Skrivet 26 April 2008 Rapport Skrivet 26 April 2008 För att få den achievementsen måste man spela i Lone Wolves, inget annat. Det står på achaivmenten (vet inte hur det stavas) något liknande typ (fast på engelska). få double kill med spartan laser på en rankad alla mot alla playlist. Om du kollar i genom listan kommer du få se att lone wolf e den enda rankade alla mot alla playlisten :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.