Hoppa till innehåll

Harry Potter Och Fenixordern

EmsyGames

Rekommendera inlägg

Hej! Jag älskar Harry Potter och hoppas att ni gör det också

Jag hoppas att någon kommit så långt i spelet att den kan svara på min fråga:

Jag undrar om någon vet vart Lunas saker ligger gömda?

Jag har hittat två... Om ni undrar vart dem två är så kan jag säga att en är på bordet i stora salen och en annan ligger nedanför en fontän ute på gården... kommer inte ihåg vilken gård med det var mellan två statyer på marken.

Jag har kommit jättelångt och om ni inte har kommit till där man ska hitta Lunas saker så kan ni fråga mig om allt! xD

Hoppas nu bara att någon kommer ihåg och skriver till mig vart resten av hennes saker ligger gömda runt hogwarts!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 9 månader senare...
Gäst Emziizz

Hej! Jag älskar Harry Potter och hoppas att ni gör det också

Jag hoppas att någon kommit så långt i spelet att den kan svara på min fråga:

Jag undrar om någon vet vart Lunas saker ligger gömda?

Jag har hittat två... Om ni undrar vart dem två är så kan jag säga att en är på bordet i stora salen och en annan ligger nedanför en fontän ute på gården... kommer inte ihåg vilken gård med det var mellan två statyer på marken.

Jag har kommit jättelångt och om ni inte har kommit till där man ska hitta Lunas saker så kan ni fråga mig om allt! xD

Hoppas nu bara att någon kommer ihåg och skriver till mig vart resten av hennes saker ligger gömda runt hogwarts!

En ligger på bordet i biblioteket ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...