dragon_66 Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 hur ladar man ner 1,6 det står att man måste ha steam jag trycker på det och det står join the club eller nåt såmt måste man vara medlem i fileplanet eller :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 FilePlanet kan man nog vara medlem i och skaffa patchen fast den finns säkert på andra ställen också. Tyvärr kan jag ej nämna någon just nu för jag kommer inte på nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 FilePlanet kan man nog vara medlem i och skaffa patchen fast den finns säkert på andra ställen också. Tyvärr kan jag ej nämna någon just nu för jag kommer inte på nån. jag vet att man är polis eller terrorist på counter strike .men såna här "counter strike" grupper finns dom på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Det är gratis att ladda ner steam på steampowered.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 det är gratis på fileplanet med om man blir medlem :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 det rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 åh <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 På vissa sidor kan man ladda ner det utan att vara medlem.. På steampowered finns det en länk till en sida där man inte behöver vara medlem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 På vissa sidor kan man ladda ner det utan att vara medlem.. På steampowered finns det en länk till en sida där man inte behöver vara medlem.. vilken länk är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Här någonstans tror jag... http://www.computergames.ro/download.php/o...2052/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 ja men vilka ska köpa cs cz :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 här går de att ladda ner steam tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.