Khazar Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Det konstiga är: På dagen så är allt helt bra, jag har ungeför 70-100 ping, men framåt kvällen så höjs det rejält! jag upptäckte det för en stund sen.. vad kan dt bero på?att fler spelar på kvällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Men varför får just jag så j*vlans hög ping medans dom andra bara har 50 och sånt.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 hahaha, counter-strike 1.6's processnamn är HL.exe, stänger du av den så avslutar du spelet. Lol.. :P Men skaffa bättre bredband? ;) Jag tycker synd om dig. Va e ditt problem??? :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Att någon snyltar på ditt trådlösa nätverk och laddar ner film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Aa, min pappa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Om din farsa laddar ner eller gör något annat internet slukande samtidigt som du kör så får du högre ping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Aa, min pappa :PMen då är det ju inte konstigt att du har hög ping lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Tänkte alrig på det innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Smart du e lol^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Det vet nog alla nu? Problemet är löst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.