Raptomex Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 (redigerat) Hej. Jo jag sparar pengar till full black(g), men kan gratis spelare använda dom? Och kan gratis spelare använda trimmad, rune, och trimmad full addy? Då menar jag att dom är (g). Och kan gratis spelare använda; Trimmed wizard full (g) Ghutix armor? saradomin(stavning)armor? Och den sista, det är en armor som är trimmad med en röd färg, kan ej namnet på den. //Runescape Redigerat 14 Januari 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Ja, till allihopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Ja, till allihopaSå man måste inte göra en quest eller nått liknande först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrme9 Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 (redigerat) k Redigerat 15 Januari 2008 av mrme9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 för rune trimmad plate body och guthix och saradomin platebody är det dragon slayer men inte full black och wizzy armor g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Du kan använda allting utan att göra någon quest, aja, föruton Saradomin, Guthix och den där andra va den nu hette, nått på Z i alla fall ;D du måste göra Dragonslayer för att kunna använda bodyn av dom :) Hade Saradomin när ja spelade förut :3 När ja inte va member, på den gamla goda tiden med dezen och happyhenke, huhu ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Du kan använda allting utan att göra någon quest, aja, föruton Saradomin, Guthix och den där andra va den nu hette, nått på Z i alla fall ;D du måste göra Dragonslayer för att kunna använda bodyn av dom :) Hade Saradomin när ja spelade förut :3 När ja inte va member, på den gamla goda tiden med dezen och happyhenke, huhu ^^ Wh00t? Du vet vem jag e, men jag vet inte vem du e? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Du kan använda allting utan att göra någon quest, aja, föruton Saradomin, Guthix och den där andra va den nu hette, nått på Z i alla fall ;D du måste göra Dragonslayer för att kunna använda bodyn av dom :) Hade Saradomin när ja spelade förut :3 När ja inte va member, på den gamla goda tiden med dezen och happyhenke, huhu ^^ Är jag inblandat nu också ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Du kan använda allting utan att göra någon quest, aja, föruton Saradomin, Guthix och den där andra va den nu hette, nått på Z i alla fall ;D du måste göra Dragonslayer för att kunna använda bodyn av dom :) Hade Saradomin när ja spelade förut :3 När ja inte va member, på den gamla goda tiden med dezen och happyhenke, huhu ^^ Är jag inblandat nu också ? Hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Hette forte333 på runescape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Gamla forte ;) Dig känner jag igen. // Gladahenke =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Hette forte333 på runescape. Hehe, FortRe ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg