quest Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Jag har skapat en server som laggar typ 10min sen blir det lugnt it 2min sen laggar det igen osv.. vad ska jag göra? allt jag har uppe är Servern.... Hjäälp jag ger er alla mina fuskamynt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Server till vad? Fattar som inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Jag har skapat en server som laggar typ 10min sen blir det lugnt it 2min sen laggar det igen osv.. vad ska jag göra? allt jag har uppe är Servern.... Hjäälp jag ger er alla mina fuskamynt! Kan vara så att du inte har snabba ramminnen.SDRAM minnerna är riktigt åldrade, och om du har sånna så är det inte så konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.