negR Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Marth om han kommer. Gör han inte det... så hade ingen FE-Karaktär övehuvudtaget kommit. Så han kommer. Annars skulle jag vilja att Sigurd kommer med. nepp marth kommer inte komma bara för att Ike kommer betyder ju inte det att Marth ska komma med :rolleyes: Vem var huvudperson i det första Fire Emblem-spelet?Vem är kändast av alla karaktärer i Fire Emblem? Vem har varit med i flest Fire Emblem-spel? Vem har sitt svärd som symbol för FE-Serien? Vem är huvudperson i ett spel som kommer finnas i Masterpieces i den japanska versionen av SSBB? Kort sagt, Marth är mer bekräftad än Luigi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 link , snake, kanske zero suit samus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 zero-suit samus,ike och link kommer nog bli mina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Mina blir nog Sonic, Mario och Wario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Marth om han kommer. Gör han inte det... så hade ingen FE-Karaktär övehuvudtaget kommit. Så han kommer. Annars skulle jag vilja att Sigurd kommer med. nepp marth kommer inte komma bara för att Ike kommer betyder ju inte det att Marth ska komma med :rolleyes: Vem var huvudperson i det första Fire Emblem-spelet?Vem är kändast av alla karaktärer i Fire Emblem? Vem har varit med i flest Fire Emblem-spel? Vem har sitt svärd som symbol för FE-Serien? Vem är huvudperson i ett spel som kommer finnas i Masterpieces i den japanska versionen av SSBB? Kort sagt, Marth är mer bekräftad än Luigi. Det är nu bekräftat att marth och ness kommer (yay marth!) om ingen tror mig... http://www.gametrailers.com/player/30051.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Pokemon tränare, pit eller link King deede Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo95 Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 pit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 (redigerat) Lol king dedee möter man i gameboy pocket i "kirbys dream land" (OBS:Jag har den)Kanske lite off-topic. Redigerat 17 Februari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 kirby power 4 ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 mario, link eller pit :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Blir nog Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 jag har ångrat mig, Samus e cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.