Aliceee123 Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 (redigerat) Hejsan har nästan klarat ut Castaway :kung: men det är några mål jag har kvar för att klara ut spelet 100% perfekt. (Har byggt en båt för att komma hem men orkar inte ta den försen jag - - har klarat de här målen) XD iallafall de här målen som jag har kvar är..: *Bygga en radio tror jag det var och få den fungera på hög höjdKLARAT *fånga en haj KLART! *Jaga ett vildsvin så om du har klarat nått av dehära berätta gärna :P om du har problem något av de andra målen eller något liknande så hjälper jag gärna till ;) :P //Aliceeee :D Redigerat 15 Februari 2008 av Aliceee123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 OFT: Finns det till PC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) UAP* Nej, det är gjort till PS2 typ, vet inte om det finns till Xbox. Aliceee123* Läs några tips på olika sidor, själv vet jag inte. Redigerat 19 Januari 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aliceee123 Skrivet 25 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 UAP* Nej, det är gjort till PS2 typ, vet inte om det finns till Xbox. Aliceee123* Läs några tips på olika sidor, själv vet jag inte. Har letat men hittar inga tips om det :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 UAP* Nej, det är gjort till PS2 typ, vet inte om det finns till Xbox. Aliceee123* Läs några tips på olika sidor, själv vet jag inte. Har letat men hittar inga tips om det :/ Sorry, vet inte då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sinna Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Hejsan har nästan klarat ut Castaway :kung: men det är några mål jag har kvar för att klara ut spelet 100% perfekt. (Har byggt en båt för att komma hem men orkar inte ta den försen jag - - har klarat de här målen) XD iallafall de här målen som jag har kvar är..: *Bygga en radio tror jag det var och få den fungera på hög höjd *fånga en haj *Jaga ett vildsvin så om du har klarat nått av dehära berätta gärna :P om du har problem något av de andra målen eller något liknande så hjälper jag gärna till //Aliceeee det med hajen är det bara att fiska nånstans men det tar lite tid så man får ha tålamod :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Detta finns ju till PC nu, The sims historier - på en öde ö.. Men jag undrar om det är samma. Är det någon som vet? och är det som the sims 2 eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Jag har det till PC nu roligt är det iaf :) Det är inte ett tilläg till sims 2 spelen det är ett eget spel. Antar att det är likadant man är på en Ö så ska man uppfylla hans mål. Har inte spelat det på nått annat än dator så jag vet inte. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 (redigerat) :o Visst inte att det fanns till PC Alice har du kollat på TheSims 2 forumet i deras hemsida? Du kanske kan fixa en tråd där :P Redigerat 5 Februari 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Jag funderar på att köpa det. Men vill att de ska gå ner lite i pris gärna först, och att jag inte kan bestämma migom jag vill ha på datorn eller ps2.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aliceee123 Skrivet 8 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 skulle villja ha på datorn men pappa låter mig inte installera!?? :@ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aliceee123 Skrivet 15 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 (redigerat) JAAAA!!! :D Har lyckas fånga en haj och få en radio fungera på hög höjd nu är det bara att fånga ett vildsvin :S Något som vet något om det?? :S <_< Redigerat 15 Februari 2008 av Aliceee123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg