Aliceee123 Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Skrivet 15 Januari 2008 (redigerat) Hejsan har nästan klarat ut Castaway :kung: men det är några mål jag har kvar för att klara ut spelet 100% perfekt. (Har byggt en båt för att komma hem men orkar inte ta den försen jag - - har klarat de här målen) XD iallafall de här målen som jag har kvar är..: *Bygga en radio tror jag det var och få den fungera på hög höjdKLARAT *fånga en haj KLART! *Jaga ett vildsvin så om du har klarat nått av dehära berätta gärna :P om du har problem något av de andra målen eller något liknande så hjälper jag gärna till ;) :P //Aliceeee :D Redigerat 15 Februari 2008 av Aliceee123
Jote Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) UAP* Nej, det är gjort till PS2 typ, vet inte om det finns till Xbox. Aliceee123* Läs några tips på olika sidor, själv vet jag inte. Redigerat 19 Januari 2008 av ArsenalGeek
Aliceee123 Skrivet 25 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 25 Januari 2008 UAP* Nej, det är gjort till PS2 typ, vet inte om det finns till Xbox. Aliceee123* Läs några tips på olika sidor, själv vet jag inte. Har letat men hittar inga tips om det :/
Jote Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Skrivet 25 Januari 2008 UAP* Nej, det är gjort till PS2 typ, vet inte om det finns till Xbox. Aliceee123* Läs några tips på olika sidor, själv vet jag inte. Har letat men hittar inga tips om det :/ Sorry, vet inte då.
Gäst Sinna Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Skrivet 27 Januari 2008 Hejsan har nästan klarat ut Castaway :kung: men det är några mål jag har kvar för att klara ut spelet 100% perfekt. (Har byggt en båt för att komma hem men orkar inte ta den försen jag - - har klarat de här målen) XD iallafall de här målen som jag har kvar är..: *Bygga en radio tror jag det var och få den fungera på hög höjd *fånga en haj *Jaga ett vildsvin så om du har klarat nått av dehära berätta gärna :P om du har problem något av de andra målen eller något liknande så hjälper jag gärna till //Aliceeee det med hajen är det bara att fiska nånstans men det tar lite tid så man får ha tålamod :P
Bplay Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Skrivet 4 Februari 2008 Detta finns ju till PC nu, The sims historier - på en öde ö.. Men jag undrar om det är samma. Är det någon som vet? och är det som the sims 2 eller?
Gäst UAP Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Skrivet 4 Februari 2008 Jag har det till PC nu roligt är det iaf :) Det är inte ett tilläg till sims 2 spelen det är ett eget spel. Antar att det är likadant man är på en Ö så ska man uppfylla hans mål. Har inte spelat det på nått annat än dator så jag vet inte. :P
Jote Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 (redigerat) :o Visst inte att det fanns till PC Alice har du kollat på TheSims 2 forumet i deras hemsida? Du kanske kan fixa en tråd där :P Redigerat 5 Februari 2008 av ArsenalGeek
Bplay Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 Jag funderar på att köpa det. Men vill att de ska gå ner lite i pris gärna först, och att jag inte kan bestämma migom jag vill ha på datorn eller ps2..
Aliceee123 Skrivet 8 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2008 skulle villja ha på datorn men pappa låter mig inte installera!?? :@
Aliceee123 Skrivet 15 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2008 (redigerat) JAAAA!!! :D Har lyckas fånga en haj och få en radio fungera på hög höjd nu är det bara att fånga ett vildsvin :S Något som vet något om det?? :S <_< Redigerat 15 Februari 2008 av Aliceee123
Rekommendera inlägg