Pringles Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag ska säga hur man fångar vildsvin för jag har själv gjort det ( av olyckshändelse B). Dom finns på andra ön och dyker upp sällan. Jag dödade mitt vildsvin i den skogen där du hittade parabolen vid planet. Den attakerade mig så det blev slagsmål men jag vann slagsmålet :D . Men kan du hjälpa mig om du nu har kommít så långt. Jag är fast på tredje ön. Hur kommer jag förbi den stora gejsern vid vulkanen/berget?! Har försökt putta ner bumlingen från klippan men det går inte :unsure:! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag spelade ut spelet på pc men jag hade inte ens samma mål som ni skriver om här :S är det olika från pc-versionen och ps2 kanske :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Uäck, Jag hatar Castaway :pinch: Jaa, Castaway verkar kul.. Har aldrig kört det, Har: The Sims Året Runt The Sims Jorden Runt The Sims Nattliv The Sims Djurliv.. Året runt är bäst. :ng: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg