Gäst Aso100 Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Hej! nu har det kommit en helt nytt layout! till runescape och en till skills!!! t.o.m så har recovery systemet blivit enklare att ta tillbaka och förstå! nu så jobbar dem på att göra en hel ny layout till hemsidan! vad tycker ni om runescape 2 nu? fast runescape 3 blir ju ännu bättre! Diskutera och skriv vad ni tycker om det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Njaa, det e väll bra, men flopp att man måste scrolla ner vid skillsen nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Runescape 3, whooot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 RuneScape 3 kommer inte komma ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Jag ser det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Hej! nu har det kommit en helt nytt layout! till runescape och en till skills!!! t.o.m så har recovery systemet blivit enklare att ta tillbaka och förstå! nu så jobbar dem på att göra en hel ny layout till hemsidan! vad tycker ni om runescape 2 nu? fast runescape 3 blir ju ännu bättre! Diskutera och skriv vad ni tycker om det! lol dom har släppt layouten och skills grejen. Tycker att det äger. Och dom har ändrat lite i spelet så att t.ex dö på 2 - 3 slag allså om du är i wildy ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 jasså?, jag hörde att runescape 3 ska komma ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 jasså?, jag hörde att runescape 3 ska komma ut. Give fakta länk :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 jasså?, jag hörde att runescape 3 ska komma ut. Give fakta länk :P Jag inte förstå, du måste snacka svenska bree, inte SWENGLISH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 jasså?, jag hörde att runescape 3 ska komma ut. Give fakta länk :P Jag inte förstå, du måste snacka svenska bree, inte SWENGLISH Jag snackar swenglish så mkt jag vill len. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 jasså?, jag hörde att runescape 3 ska komma ut. Give fakta länk :P Jag inte förstå, du måste snacka svenska bree, inte SWENGLISH Jag snackar swenglish så mkt jag vill len. svensk? elr var vilket land kommer du ifrån? själv irak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 jasså?, jag hörde att runescape 3 ska komma ut. Give fakta länk :P Jag inte förstå, du måste snacka svenska bree, inte SWENGLISH Jag snackar swenglish så mkt jag vill len. svensk? elr var vilket land kommer du ifrån? själv irak Ja jag e svensk, vad har det me detta å göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg