Fruktnystan Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Skrivet 21 Januari 2008 Den där attacken?? Som alla pratar om i spelet? Ja, liksom, hallå! Citera
BLITZFREEDOME Skrivet 21 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2008 Hallå på dej me. Ok, tack då. Nu fattar jag... Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Skrivet 24 Januari 2008 Gratz :P, Knights of The Nine e inte så särskilt jätte bra, klarade det på 1 dag. Shivvering isle klarade jag på nåra dar, roligt faktiskt :P alla i Shegoraths realm e helt j*vla paranoida å har seriösa problem asså... :medieval: Citera
Dextrozol Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Skrivet 26 Januari 2008 det här är kanske lite offtopic men, ska man levla eller inte jag tycker fienderna blir 10 gånger svårare när man levlar till exempel när man e lvl 3 och går in i den första oblivion gaten så får man bara möta några kassa scamps men, på min mage där jag gjorde alla magequesterna utom en sen gick jag till gaten och då var det daedra spiders och xilivanx eller vad dom nu hette och storm atronach så... ska man bara levla skillsen men strunta i och sova utom i uppdrag man måste sova i? HELP ME!!!! Citera
Kratos Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Skrivet 27 Januari 2008 du får ju skaffa bättre gear så att du kan döda fienderna i högre level också :rolleyes: Citera
Dextrozol Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Skrivet 28 Januari 2008 ok men... vart skaffar man sånt :o? vet bara vart man får spells och sånt typ =/ eller typ bli jagad av nåt jättebra monster sen låta vakterna döda det så några vakter dör =D? Citera
oddy Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Skrivet 28 Januari 2008 D uvet att du kan sän ka svårighets graden i inställningarna väll? Citera
Dextrozol Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Skrivet 28 Januari 2008 aa men då blir man ju owerpowered sen va det spelet kul =/ Citera
BLITZFREEDOME Skrivet 28 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Januari 2008 Gå till Imperial och sköp allt i stål som finns. Om du är Heavy Armor asså. Annas tar du emot Kvatch utrustningen du får om du hjälper dom... Citera
Fruktnystan Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Skrivet 31 Januari 2008 Gå i grottor så är du garanterad att hitta bättre gear än vad affärerna säljer. Citera
ArgSnickare Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 vad kostar knights of the nine och shivering isles på XBL marketplace? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.