Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja, har skapat en guild men en av mina Alts, men vill promota en annan till Guild Master, med det värkar inet gå =S det gick förrut om den personen var online, men det alternativet finns inte med när man höger klickar på deras namn, det gjorde för typ några månader sen,, har dom stängt av så man inte kan göra nån annan till Guild Master eller hur gör man!? måste göra en ny annars..

Skrivet

Tja, har skapat en guild men en av mina Alts, men vill promota en annan till Guild Master, med det värkar inet gå =S det gick förrut om den personen var online, men det alternativet finns inte med när man höger klickar på deras namn, det gjorde för typ några månader sen,, har dom stängt av så man inte kan göra nån annan till Guild Master eller hur gör man!? måste göra en ny annars..

/gleader <name>

Skrivet (redigerat)

Både nuvarande guild mastern samt den som du vill ska bli guild master ska vara online.

Sen så skriver du, som ExorZ sa, /gleader <namn>

Redigerat av Boffaroffe
Skrivet

hade en jäkla massa problem med samma sak innan och skickade iväg ticket efter ticket. lazy som blizzard är fick jag i princip samma svar hela tiden; radera .cache . wtf etc. efter ett tag pallade jag inte diskutera med blizz längre och kom efter att tag på /gleader <namn>. j*vla cp-gm's kunde ju påminnt mig om det direkt, men nej.

• Skapa ny...