nintendo95 Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 (redigerat) Jag kan inte spara när jag har kört klart gamecube spelen nån som vet hur man gör? :( (när jag kör dom på wii) Redigerat 18 Januari 2008 av nintendo95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Jag kan inte spara när jag har kört klart gamecube spelen nån som vet hur man gör? :( (när jag kör dom på wii) Du måste höpa ett gamecube mineskort och stopa in det i din Wii. Det finns plats för två mineskort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 suck, var det så svårt att lista ut själv? ungefär som att säga "jag vill spela ett playstation 1 spel på mitt PS2, varför funkar de inte att spara på hårddisken?" >_< ( ja jag fattar att PS2 inte har en hårddisk ), på nått sätt känner man på sig när det är en 12 åring som skriver ett inlägg... on topic: köp ett gamecube minneskort, helst ett madcats, har ett som är lila som har typ 1000 block, går inte att fylla:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo95 Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Jag kan inte spara när jag har kört klart gamecube spelen nån som vet hur man gör? :( (när jag kör dom på wii) Du måste höpa ett gamecube mineskort och stopa in det i din Wii. Det finns plats för två mineskort. Ok tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 (redigerat) suck, var det så svårt att lista ut själv? ungefär som att säga "jag vill spela ett playstation 1 spel på mitt PS2, varför funkar de inte att spara på hårddisken?" >_< ( ja jag fattar att PS2 inte har en hårddisk ), på nått sätt känner man på sig när det är en 12 åring som skriver ett inlägg... on topic: köp ett gamecube minneskort, helst ett madcats, har ett som är lila som har typ 1000 block, går inte att fylla:D Har du någon länk till något ställe som säljer dem? nintendo95: så lite så. Redigerat 18 Januari 2008 av Pikachu86a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo95 Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 suck, var det så svårt att lista ut själv? ungefär som att säga "jag vill spela ett playstation 1 spel på mitt PS2, varför funkar de inte att spara på hårddisken?" >_< ( ja jag fattar att PS2 inte har en hårddisk ), på nått sätt känner man på sig när det är en 12 åring som skriver ett inlägg... on topic: köp ett gamecube minneskort, helst ett madcats, har ett som är lila som har typ 1000 block, går inte att fylla:D men n00b :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.