thomja Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 (redigerat) som frågan säger.. måste man ha live för att creata class på call of duty 4 om inte vad måste man göra för att kunna göra d????? plzzzz hjälp Redigerat 18 Januari 2008 av thomja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 (redigerat) Du måste köra online för att create class. Så ja du måste ha xboxlive, men jag föreslår att köpa det till datan för bättre att sikta, och tro mig BÄTTRE grafik. Spelade hos min kompis på xbox 360 grafiken sög men på PC så äger den, Fast jag har ATI X850 ( grafikkort allså ) ( Näst sämst säger vi ;) ) Redigerat 18 Januari 2008 av Sgt_Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Vart ska du annars använda din egna klass än på live? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 hemma med mina kompisar vill jag använda det så d skulle va kul men man måste ha xbopx live f*n!!! och min data har inte så bra processor som man måste ha för d har bara 2,0 tror man behöver 2,4 elr nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Du låser upp Create a Class när du kommer till rank 4 (Lance Corporal). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.