felixan Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 jag har klarat assassins creed och då kan man inte gå tillbaka till animusen å de e trakigt att va i labbet för de e litet och de e inte kul att titta på blodskripft heller. Så hjälp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannyboy93 Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 jag har klarat assassins creed och då kan man inte gå tillbaka till animusen å de e trakigt att va i labbet för de e litet och de e inte kul att titta på blodskripft heller. Så hjälp!!!Du kan gå in i Animusen igen. Tryck på ring när du är bredvid den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 asså man kan gå in i den men inte göra nåt. det står ju load last memory men man kan inte klicka där ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d0gg3 Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 vafan d går itne för mig heller, står brevid den o trycker på O fast d händer inte ett piss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.