Hoppa till innehåll

Kodnamn: Vienna.

Median

Rekommendera inlägg

Microsoft har nu tillkännagivit att ett nytt operativsystem under kodnamnen "Blackcomb" och "Vienna" ska släppas.

Microsoft har ännu inte sagt så mycket om dom nya "grejerna" i Vienna, men, enligt en intervju med Hilton Locke som jobbade på Tablet PC teamet har sagt att Vienna kommer troligen att innehålla "touch features" (Översättning?), alltså så kommer man att bara kunna trycka på skärmen i Vienna.

Och att Windows 7 troligen kommer att bli "expected Successor of Windows Vista".

Den här nyheten kanske är gammal.. Men men ^^

Så.. Vad tycker ni om det här?

Den kommer troligen att släppas i mitten av 2009.

Källor:

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_%22Vienna%22

www.windowsvienna.com

Redigerat av Odet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"expected Succesor of Windows Vista".

Bara det uttalandet får mig att garva. Om de ger sig tid och utrymme till att få det bra istället för att bara kraffsa ihop nått så snabbt som möjligt som de gjorde med Vista så kan de nog bli bra. Dock tror jag ej Micro$oft har lärt sig av sin läxa.

Jag garvar med. En som jobbar åt microsoft borde kunna engelska. "succesor" stavas successor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"expected Succesor of Windows Vista".

Bara det uttalandet får mig att garva. Om de ger sig tid och utrymme till att få det bra istället för att bara kraffsa ihop nått så snabbt som möjligt som de gjorde med Vista så kan de nog bli bra. Dock tror jag ej Micro$oft har lärt sig av sin läxa.

Jag garvar med. En som jobbar åt microsoft borde kunna engelska. "succesor" stavas successor.

.. Det där hörde inte till intervjun, bara ett uttalande från nån.. Ett stavfel? Wow.. Let the flaming begin.

Redigerat av Odet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol noob varför skriver du av från mig????

Hm? Nej? Jag tog informationen därifrån.

Det är du som snor trådar :))

Ont: Jag hoppas verkligen då att Windows 7 blir mycket bättre än Windows Vista, nästan i samma klass som Macintosh :P

Redigerat av Odet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...