Median Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) Microsoft har nu tillkännagivit att ett nytt operativsystem under kodnamnen "Blackcomb" och "Vienna" ska släppas. Microsoft har ännu inte sagt så mycket om dom nya "grejerna" i Vienna, men, enligt en intervju med Hilton Locke som jobbade på Tablet PC teamet har sagt att Vienna kommer troligen att innehålla "touch features" (Översättning?), alltså så kommer man att bara kunna trycka på skärmen i Vienna. Och att Windows 7 troligen kommer att bli "expected Successor of Windows Vista". Den här nyheten kanske är gammal.. Men men ^^ Så.. Vad tycker ni om det här? Den kommer troligen att släppas i mitten av 2009. Källor: http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_%22Vienna%22 www.windowsvienna.com Redigerat 19 Januari 2008 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Har "nu" tillkännagivit? Detta har väl varit klart ganska länge, eller? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Nja, det kom ut förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Nja, det kom ut förra året. Aha, jag har läst i en artikel att det har varit ute sedan 90 talet. :S Men det finns ju många rykten ute i cybervärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Nja, det kom ut förra året. Aha, jag har läst i en artikel att det har varit ute sedan 90 talet. :S Men det finns ju många rykten ute i cybervärlden. Konstigt O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 "expected Succesor of Windows Vista".Bara det uttalandet får mig att garva. Om de ger sig tid och utrymme till att få det bra istället för att bara kraffsa ihop nått så snabbt som möjligt som de gjorde med Vista så kan de nog bli bra. Dock tror jag ej Micro$oft har lärt sig av sin läxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 "expected Succesor of Windows Vista".Bara det uttalandet får mig att garva. Om de ger sig tid och utrymme till att få det bra istället för att bara kraffsa ihop nått så snabbt som möjligt som de gjorde med Vista så kan de nog bli bra. Dock tror jag ej Micro$oft har lärt sig av sin läxa. Jag garvar med. En som jobbar åt microsoft borde kunna engelska. "succesor" stavas successor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) "expected Succesor of Windows Vista". Bara det uttalandet får mig att garva. Om de ger sig tid och utrymme till att få det bra istället för att bara kraffsa ihop nått så snabbt som möjligt som de gjorde med Vista så kan de nog bli bra. Dock tror jag ej Micro$oft har lärt sig av sin läxa. Jag garvar med. En som jobbar åt microsoft borde kunna engelska. "succesor" stavas successor. .. Det där hörde inte till intervjun, bara ett uttalande från nån.. Ett stavfel? Wow.. Let the flaming begin. Redigerat 19 Januari 2008 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) Källor: http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_%22Vienna%22 www.windowsvienna.com lol noob varför skriver du av från mig???? Redigerat 19 Januari 2008 av Aso100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) Källor: http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_%22Vienna%22 www.windowsvienna.com lol noob varför skriver du av från mig???? Hm? Nej? Jag tog informationen därifrån. Det är du som snor trådar :)) Ont: Jag hoppas verkligen då att Windows 7 blir mycket bättre än Windows Vista, nästan i samma klass som Macintosh :P Redigerat 19 Januari 2008 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Lol jag klagar inte på Vista, I love it! :P Förresten, hur ska man kunna använda "touch" funktionen om man har en vanlig TFT-skärm? (eller LCD) lol ;) ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.